DIY vintage ogrlica 2

Sigurna sam da svi kod kuće imate neko staro milje koje je nekad plela vaša baka, ali da li ste ikada pomislili da od toga možete napraviti vintage ogrlicu?

Zapravo vrlo je jednostavno, i malo vremena zahteva. 🙂

Sve što vam treba jeste milje, lančić i makaze i dobićete zaista zanimljivu ogrlicu.

Vintage necklace

A evo i nekoliko ideja kako bi ona mogla da izgleda i sa cime biste mogli da je kombinujete. 🙂

DIY-doily-necklace-horz12345

2 comments on “DIY vintage ogrlica 2

  1. ciao Ivana, ja se zovem Vesna, (Minnie Crochet) zivim u Adelaide, South Australia. Mnogo mi se svidjaju tvoje ogrlice. pozdrav V

    • Draga Vesna, zaista mi je drago da vam se ogrlice dopadaju. Ali napominjem da one nisu moje, vec su uputstva pronadjena na internetu. 🙂
      Pozdrav

Leave a Reply

